3. eta 6. mailako ebaluazio diagnostikoari planto

Karmelo ikastolako Eskola Kontseiluak 3. eta 6. mailako ebaluazio diagnostikoari planto egitea erabaki du bere azken batzarrean. Ondoko agiria da onartutakoa:



El Consejo Escolar de Karmelo Ikastola ha decidido en su última reunión hacerle planto a las evaluaciones diagnósticas de 3º y 6º. Esta es la declaración aprobada:





3. ETA 6. MAILAKO EBALUAZIO DIAGNOSTIKOARI PLANTO!
LOMCE-ri EZ!

LOMCE eta bere garapenarekin ebaluazio diagnostiko berriak inposatu nahi zaizkigu. Ebaluazio horiek, gurean, lehen hezkuntzako 3. eta 6. mailan egin nahi dira.

Inongo kontsentsurik ez duen ebaluazio sistema horrek, ikasleen garapen integrala ez du bermatzen eta gainera ebaluazio jarraiaren kontra doa. Ikastetxean gure autonomiaren baitako hezkuntza eredu/curriculum propioa garatzeko oztopo dira. 

LOMCEk inposatu nahi digun ebaluazio ereduaren kontra gaudelako eta gure ebaluazioak guk geuk erabaki nahi ditugulako hurrengo erabakia hartu du Eskola Kontseilu honek: 

  1. Ikastetxe honetako Eskola Kontseilua, bertoko eskola komunitatearen ordezkaritzarako organoa izanik, 3- edota 6. mailako ebaluazio diagnostikoaren kontra azaltzen da eta azterketa hori egin ez dezagun beharrezko urratsak emateko konpromisoa hartzen dugu.
  2. Aipatutako azterketen gaineko informazioa izan bezain pronto eskola komunitateari (bereziki familiei) informazio osatuena emateko konpromisoa hartzen dugu.

Con la LOMCE y su desarrollo se nos quiere imponer nuevas evaluaciones diagnósticas. Esas evaluaciones, aquí, se quieren hacer en 3º y 6º de primaria. 

Ese sistema de evaluación, el cual no ha conseguido ningún tipo de consenso, va en contra del desarrollo integral del alumnado. Además, obstaculiza el desarrollo educativo / curricular de los centros en base a su autonomía.

Porque estamos en contra del sistema de evaluación que impone la LOMCE y porque queremos decidir sobre nuestras propias evaluaciones, el Consejo Escolar ha tomado la siguiente decisión: 

  1. El Consejo Escolar de este centro, siendo el órgano de representación de la comunidad escolar, nos posicionamos en contra de la evaluación diagnóstica de 3º y 6º y nos comprometemos a dar pasos para que no se realice. 
  2. En cuanto dispongamos de información sobre dichos exámenes, nos comprometemos a trasladar a la comunidad escolar (especialmente a las familias) toda esa información.